Medotologia titularizare si definitivat 2012 – 2013

Cine doreste sa vada metodologia mobilitatii personalului didactic sa intre aici:

Medotologia titularizare si definitivat 2012 – 2013

This entry was posted in Suplinire, Titularizare and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

165 Responses to Medotologia titularizare si definitivat 2012 – 2013

  1. ipan says:

    Mi-am dat seama ca faceti o munca grea nu mai pot scrie mi se gata bateris

  2. terzea delia says:

    Fratilor,caut programa, nu subiectele!E altceva, daca ma puteti intelege.Programa!

  3. subiectexam says:

    Buna Delia, dar daca ai specifica la ce disciplina cauti programa, te-am putea intelege si mai bine.

  4. Iulia says:

    Buna, as dori programa titularizare 2012-2013 engleza.Am cautat peste tot si nu am gasit. Multumesc.

  5. subiectexam says:

    Iulia, programa pentru anul acesta la titularizare, limba engleza, este aceeasi de anul trecut si o gasesti aici: http://examentitularizare.blogspot.com/2010/12/programa-engleza-titularizare-2011.html

  6. anonim says:

    Programa pentru lb franceza e aceeasi din 2010? sau au mai schimbat-o? trimite-ti un raspuns…

  7. subiectexam says:

    Toate programele pentru titularizare 2012, sunt aceleasi de anul trecut (cele publicate la sfarsitul lui 2010).

  8. tina says:

    la titularizare pentru religie ortodoxa 2012, ma poate ajuta cineva? va rog

  9. subiectexam says:

    Ce anume vrei sa stii?

  10. Mary says:

    Din moment ce in metodologie se specifica ca examenul scris va fi din “didactica specialitatii”, la limba Engleza, de exemplu, mai trebuie sa invatam literatura si gramatica? eu prin didactica inteleg, metodica limbii engleze. Astept raspuns! Multumesc!

    • subiectexam says:

      Nu stiu si nici nu stiu unde sa intreb, pentru ca am vazut ca tori sunt in ceata. Daca intreb la inspectorat, acolo sunt toti cu capul in nori.

  11. simona says:

    din cate am citit in metodologie la proba scrisa se va da doar din didactica specialitatii .daca este asa atunci cum sa fie aceasi programa,n-ar trebui sa o actualizeze cei din minister?

  12. nico says:

    caut programa def 2012.multumesc!

  13. nico says:

    scuze!! caut programa def ed. fizica 2012! multumesc1

    • Mary says:

      Tina, cand ai scris programa, te-ai referit la cea din 2010, nu-i asa? Dar daca se da din didactica specialitatii, presupun ca e valabila programa care face referire la metodica limbii engleze, nu-i asa? Didactica nu poate sa includa si literatura si gramatica. Multumesc!

      • subiectexam says:

        Programele valabile pentru anul acesta sunt cele puplicate in 2010.
        Tina, am sa o afisez in curand.

  14. mihaela says:

    eu termin anul acesta masteratul si as vrea sa dau examenul de titularizare….ma poate lamuri cineva cum sa fac exact?

  15. tina says:

    mulțumesc mult

  16. Mihaela Florea says:

    Si eu căutam programa pentru titularizare la limba franceză. Dar de inspecțiile la clasă, știe cineva ceva? unde se dau? la școala unde ești acum sau unde vei da concurs pentru la anul? mersi

  17. mihaela says:

    lectia cu inspectia la clasa va fi una aleasa de noi?sau ce lectie?

  18. tina says:

    să vă mai întreb ceva. dacă mă înscriu la master și bag la modulul pedagogic, pot să mă înscriu pentru titularizare? sau trebuie întîi să fac acel modul de 2 ani și după să mă înscriu la examenul de titularizare?

  19. simona says:

    din cate stiu eu,cel putin asa era cand am facut eu fac,am terminat in 2009 trebuia sa avem terminat modulul pedagogic cand ne inscriam la titularizare.

  20. Andrei says:

    buna,stie cineva daca dam examen si din specialitate sau numai din didactica specialitatii?inca o intrebare,in cazul in care am terminat Dreptul pot sa predau cultura si civilizatie roamneasca?o zi placuta

  21. gabriela09 says:

    as dori si eu didactica specialitatii la psihopedagogie speciala daca se poate va rog multumesc

    • miha bologa says:

      Ma poate lamuri cineva, pana la urma examenul scris pt titularizare de pe 2 august conform metodologiei va fi doar din metodica predarii sau si din specialitate?Conform programelor afisate pe titularizare.edu.ro metodologie programe 2012 se pastreaza si partea de specialitate. Cine ne lamureste si pe noi?sun la inspectorat si raspunsul e nu stim vedeti programele! Haooooos!

      • simona says:

        din pacate nimeni nu stie nimic
        speram ca dupa perioada de inscriere sa se stie ceva.
        dar de profesorii medodisti se stie ceva?
        o sa ii alegem noi?

  22. Alexandra says:

    Buna ziua,
    As dori si eu sa stiu de unde pot lua programa de titularizare pentru limba romana- gimnaziu. De asemenea, as mai dori sa stiu in ce perioada se fac inscrierile pentru acest examen.
    Va multumesc!

  23. miha bologa says:

    Anul acesta din cate vad e un haos total in privinta titularizarii, mai e un pic si incep inscrierile, 2 – 12 aprilie, nici o programa noua la orizont desi logic ar fi trebuit sa apara avand in vedere ca se da la examen doar din didactica specialitatii.Oare sa ramana cea actuala adica cea din 2011 sau ne trezim cu putin timp inainte cu ceva nou?

    • subiectexam says:

      Miha, ai sintetizat foarte bine, dar problema este ca nu se stie exact ce au de gand cei de la minister. Nici despre necalificati nu s-a specificat nimic, dar eu nu cred ca este posibil ca toate posturile sa fie ocupate de calificati. Daca acest lucru era posibil, nu existau necalificati.
      Nu avem decat de asteptat si sa tot urmarim ce va fi nou.

  24. miha bologa says:

    Am uitat sa precizez ca ma intereseaza disciplina biologie, tot ce e nou in privinta titularizarii!

  25. sorescu says:

    Din ce se da examenul de titularizare la educatoare?

  26. profesoara says:

    Puteti sa-mi dati adresa unde gasesc subiecte de religie reformata pentru definitivat in anul 2012-2013?

  27. nadina says:

    Daca sustinem inspectia speciala la disciplina Limba franceza, la scoala generala, o vom sustine in limba franceza sau in limba romana? Va multumesc.

  28. as dori si eu programa la limba si literatura romana pe 2012 1 eu caut dar nu prea gasesc nimic 1 multumesc ! :D:*

  29. nika 8 says:

    Daca sunt titularizata din 2011si imi depun dosarul in 2012 pentru a obtine un post in localitatea de domiciliu, si presupun ca voi reusi, ce sa va intampla cu calitatea de cadru didactic la nivel national? Nu cu postul actual? Se va mai tine cont de asa ceva? Intreb ca nu sunt sigura ca voi obtine un contract pe perioada nedeterminata in conditiile noii legi …??? Si alte detalii pe aceasta tema sunt binevenite in HAOSUL acesta…. Multumesc si succes tuturor !

  30. arina says:

    Buna,

    chiar nu se stie nimic despre situatia personalului necalificat? Pe linia germana majoritar este personalul fara studii corespunzatoare postului…cat mai dureaza oare sa aflam ceva?

    • subiectexam says:

      Pana in toamna nu vom afla nimic.
      Atunci cand vor vedea ca nu au personal, eu spun ca scolile vor da examen si pentru necalificati.

  31. carmen says:

    CHIAR CA HAOS…NU STIM NICI MACAR DACA DAM DOAR DIN METODICA SAU SI DIN SPECIALITATE…LA PAG. 86, CAP VI, ALIN. 4 SCRIE CA , CONCURSUL CONSTA IN INSP. LA CLASA SI IN PROBA SCRISA DIN DIDACTICA SPECIALITATII…ORI DIDACTICA SPECIALITATII NU INSEAMNA SI SUBIECTE MIXTE DIN SPECIALITATE, CI DOAR PARTEA CARE SE REFERA LA PREDARE…NIMENI NU NE LAMURESTE VAD CA…VAI SI AMAR DE NOI !

  32. mady says:

    buna ziua are cineva sa imi dea si mie subiectele si raspunsurile la psihopedagogie specila pentru titularizare 2012 sau macar o carte mai buna dupa care sa invat si eu,va multumesc

  33. crina says:

    Buna ziua.
    As dori sa-mi spuneti si mie de ce profesorii, care au obtinut la titularizare in 2011 note peste 7, nu se pot titulariza anul acesta fara examen. Mentionez ca a fost cel mai greu examen de titularizare dintotdeauna si nu inteleg de ce se fac atat de multe discriminari, faceti legi numai pentru prosti, pentru cei care au pile, iar pregatirea lor profesionala lasa mult de dorit. Din cauza lor generalizati mereu si spuneti ca profesorii sunt slabi pregatiti, normal ca sunt unii astfel, s-au titularizat pe pile, relatii, nu am dovezi clare, dar stiu sigur ce spun. De 8 ani dau titularizare si sincer m-am saturat de lumea in care traiesc, am terminat Facultatea de Litere la Universitatea din Pitesti, am facut si master, am obtinut nota 7, 20 la titularizare in 2011, m-am facut profesoara pentru ca inca din clasa a IV-a mi-am dorit acest lucru, nu vreau bani, nu m-am facut profesor pentru bani, vreau sa stau linistita, sa am stabilitate, iar dumneavoastra le oferiti sanse numai celor fara vocatie, daca anul acesta nu voi reusi sa fiu profesor, ma voi stinge de suparare, am plecat din judetul Arges in judetul Ilfov numai sa nu raman somera, sa fac ce-mi place, iar dumneavoastra nu ma ajutati cu nimic. Scriu poezii, dar mi-e teama sa le public, in tara asta se fura mult, acum am ajuns sa fiu disperata, ma hranesc cu munca pe care o depun in fiecare zi, nu-mi luati dreptul acesta, va rog, e tot ce am mai scump.
    Multumesc.

    • subiectexam says:

      Buna Crina, sa stii ca m-a miscat mult mesajul tau. Ai aratat o durere sincera. Din pacate nu te pot ajuta, eu nu lucrez in sistem si nu am nici cea mai mica legatura cu toata aiureala asta din invatamant. Eu am inceput sa scriu pe aceste blog-uri cand am vrut sa intru in sistem, dar nu gaseam materiale sau informatii utile. Asa ca m-am gandit sa adun eu pe unul-doua site-uri, materiale si informatii despre examen.
      Am pus o postare pe http://examentitularizare.blogspot.de/2012/04/durerea-unui-profesor.html cu comentariul tau. Sper ca e ok. Nu am pus nume, localitati sau note, dar daca nu esti de acord pot sa-l sterg.

  34. Bogdan Ioan says:

    O programa pentru def si una pentru titularizare, la disciplina ” Fizica” – ma puteti ajuta?

  35. lumi says:

    caut si eu carti pentru invatat la titularizare -educatoare daca poate cineva sa ma ajute sa imi lase pe adresa luminitasima25@yahoo.com va multumesc

  36. MARI says:

    Daca ma poate ajuta cineva, cu un curs Psihopedagogie Speciala pentru titularizare care sa contina programa din 2010, va rog sa o faceti la adresa de email, mariana_purcaru@yahoo.com.Va multumesc!

  37. nico says:

    as dori si eu subiectele din programa de ed. fizica pt definitivat daca le are cineva sa mi le trimita pe mail tomozei_nicoleta@yahoo.com .multumesc mult!!!

  38. nico says:

    intre tomozei si nicoleta este liniuta jos… multumesc

  39. marry says:

    Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu materiale conform programei 2012 pentru examenul de titularizare?

  40. alex says:

    as dori si eu programa pentru definitivat pe educatoare pt 2012

  41. Adriana says:

    buna ziua,as dori programa pentru specializarea educatie plastica pentru titularizare 2012 si bineinteles ca toti predecesorii mei aceeasi nelamurire cu privire la ex. scris din 2 aug., din didactica specialitatii.Multumesc anticipat!!!!!!!

  42. nico says:

    nu da nimeni deful la ed. fizica?
    pt titularizare am gasit subiectele rezolvate…vad ca la def nu mai am acelasi noroc…

  43. nico says:

    astia nu au putut nici programa veche s-o actualizeze..scrie tot de examen oral…nota finala nu este modificata, a ramas tot 6…si ar mai fi mai mult se scris

  44. alina says:

    buna ziua, am o rugaminte pt. cei care predau engleza…sa ma ajute cu niste titluri de carti din care sa invat pt titularizare, in special la lit. si metodica. va multumesc ( gramaalinasanda@yahoo.com )

  45. Marius G says:

    ma intereseaza programa pt definitivat la lb romana 2012…

  46. Ovidiu says:

    Ovidiu:
    as dori si eu programa definitivat muzica 2012 . multumesc mult

  47. Ioana says:

    Am o rugaminte: care e programa definitivat pentru Mecanica? Pe site-ul ISMB este programa mecanica din 2007, iar pe site-ul Definitivat 2012(lansat cu fast, dar cu multe lacune…) apare o alta programa “Mecanic”, cu alte capitole de invatat si avand o cu totul alta structura. La perfectionare am primit raspunsul “dar ce va apucati acum de invatat?”… ce avem de facut in astfel de situatii?

  48. Lavinia Cristina says:

    Buna….puteti sa imi dati si mie programa la limba franceza, 2012?

  49. Adelina says:

    Buna ziua! Va rog frumos imi puteti da si mie programa pentru educatoare (limba romana),titularizare 2012? Va multumesc frumos si apreciez tot ce realizati pe acest blog.

  50. Apostu alina says:

    vreau programa la franceza
    nu o gasesc nicaieri
    alina.

  51. Marilena says:

    Programa la engleza ramane tot cea din 2010? Mari

  52. bucsa says:

    vreau si eu programa pt definitivat istorie va rog. multumesc

  53. . says:

    Buna ,sunt nou in aceasta meserie si as vrea sa imi spune-ti si mie care sunt subiectele la disciplina ,psihopedagogie speciala. Poate cineva sa imi trimita si mie (link-ul)? liciustef@yahoo.com Multumesc si spor la invatat tututror!

  54. ILEA MARIA says:

    Apreciez mult ceaia ce faceti pt. noi ,sunteti minunati !!!!!!!!!!!!!!!!!

  55. aalliinnaa says:

    programa definitivat 2012 limba engleza va rog s-o expuneti
    multumesc!

  56. aalliinnaa says:

    am citit si recitit toate discutiile, dar se pare ca nu am gasit-o, sunt publicate de dvs. doar programa pt. titularizare la lb. engleza

  57. aalliinnaa says:

    este publicata, nu: sunt publicate!!!, ma scuzati, oboseala e de vina. astept raspuns in legatura cu postarea programei de def. 2012 la disciplina engleza.
    o seara placuta tuturor!

  58. jenny says:

    Buna,programa titularizare 2012-2013 psihopedagogie speciala este aceeasi de anul trecut?…de subiecte s-a auzit ceva?Multumesc mult,Jenny

  59. Mioara Barsan says:

    Buna ziua! Va rog sa ma jutati cu programa ptr educatie muzicala ! (definitivat 2011) Multumesc!

  60. Mioara Barsan says:

    Scuze 2012 def ed muz

  61. Mioara says:

    program pentru educatie muzicala, va rog frumos pentru anul acesta. Multumesc!

  62. ramy says:

    buna va rog urgent sa imi da-ti si mie programa pentru titularizare 2012 la psihopedagogie speciala.va multumesc

  63. Flori says:

    BUna!Va rog sa ma ajutati cu programa pentru definitivat educatoare 2012!va multumesc

  64. Dorela says:

    caut metodologie titularizare educatie plastica 2012 profesor 2….

  65. buna ziua am si eu o intrebare sa nu mor proasta pe anu 2012 subiectu de religie ortodoxa pt examenu de titularizare sa scos vreau sa stiu si eu sa nu invat aiurea ca proasta.astept si eu un raspuns.ce subiecte avem doar metodica.?

  66. Cătălina says:

    Aş dori şi eu un model de subiect pentru titularizare 2012 la lb. franceză.

  67. ionela says:

    Care este noua programa pentru examenul de titularizare limba engleza? Am inteles ca s-ar introdus o noua structura a examenului scris,dar ca nu a aparut nicio alta programa. Mai este valabila cea din anii precedenti? Si daca nu, cum o putem gasi pe cea noua?

    • subiectexam says:

      Problema este in felul urmator: cei de la minister au afisat a fiind valabile pentru titularizare 2012, programele care au fost valabile si in 2011. Acum au afisat un model cadru care nu prea se potriveste cu programele. Alte programe nu cred ca mai apar.

  68. marius says:

    sa imi trimita cineva un model de subiect pt titularizare religie ortodoxa

  69. marius says:

    sau rog o adresa unde pot gasi modele de subiecte
    multumesc mult

  70. veronica says:

    offff….oare la Educatie Plastica,,,,o sa existe vreodata modele de subiecte??? \

  71. oina says:

    Va rog ,daca ma puteti ajuta cu model de subiecte pentru titularizare 2012
    la mecanica, pentru profesori.Multumesc mult.

    • oina says:

      Si cand ma gandesc ca sunt titulari ,in domeniul tehnic.ce nu au dat niciodata examen
      pentru ca au fost titularizati in 1991 pe liste trimise la minister si acum ne rad in fata ,ba mai isi iau si 1.5 norma in fiecare an,pentru ca sunt titulari.

    • subiectexam says:

      Am inteles ca trebuie sa apara in aceasta saptamana modele de subiecte pentru toate disciplinele. Sa speram ca asa va fi.

  72. Cătălina says:

    Mai este valabilă nota de la inspectie?

  73. roxi says:

    ei sunt titulari pe ei se sprijina scoala sunt piloni de sustinere………..??????????????

  74. mira says:

    Va rog ajutati-ma cu un raspuns: care este Programa de titularizare pentru disciplina Religie Ortodoxa?
    Am inteles ca ar fi cea veche cea a IPS Streza (cea cu schisma , V. Ortodoxia azi. RelaŃiile interortodoxe si dialogurile ecumenice) subiecte ce nu se aflau in cea noua, primita de scoli anul acesta.
    Va rog anuntati-ma sunt pe ultima suta de metri si nu stiu progrma.

  75. felicia says:

    vreau si eu modele de subiecte agricultur titularizare 2012

  76. Militaru Luciana says:

    Buna ziua! Sunt educatoare la o gradinita particulara si am terminat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Pedagogie. Am si eu doua intrebari si va rog,daca se poate sa imi raspundeti: eu imi pot da examen de titularizare pentru educator? Definitivatul se poate da fara sa ai ai examen de titularizare?Multumesc.

  77. marinela says:

    unde gasesc programa titularizare mecanica profesori 2012-2013???

  78. Alina says:

    Buna ziua, imi puteti spune si mie pana cand trebuie sa depunem dosarul pentru def si in ce consta acesta? Exemenul se va da in acelasi stil in care s-a dat si examenul de titulazizare anul acesta sau altfel?

  79. lacatusu says:

    daca am terminat dreptul si am modulul psihopedagogic nivelul 1 ,pot sa ma inscriu la titularizare?multumesc.

  80. Mihaela says:

    Buna ziua, eu m-am inscris pentru un post de educatori necalificati in localitatea mea, si voi sustine un concurs in scoala organizat directorul scolii exista o programa pentru educatori necalificati? la ce subiecte sa ma astept? Multumesc si astept raspuns

  81. deeea says:

    Buna ,
    Programa si subiectele de titularizare pt anul viitor au aparut pt educatori ??? MULTUMESCCC

  82. deeea says:

    unde pot gasi programa si subiectele de anul acesta ???

  83. deeea says:

    pt educatorii ?

  84. bbia says:

    Buna.anu viitor as vrea sa dau examenu de titularizare si nu stiu din ce as putea sa invat si cum se procedeaza.astept un raspuns daca stie cineva.ms

    • subiectexam says:

      Mai asteapta putin sa apara metodologia din acest an. Acolo gasesti cam tot ce trebuie sa stii despre examen, inclusiv si calendarul de desfasurare.
      De invatat, trebuie sa descarci programa la care doresti sa dai examen, apoi trebuie sa inveti ce este acolo.

  85. bbia says:

    ca educatoare.

  86. ana maria says:

    buna, as vrea, daca a dat cineva concurs la titularizare in 2012..sa spune de unde..ce a invata..
    unde se gaseste metodica..etc?

  87. diana says:

    buna! as dori un curs bun de metodica lb romane pt titularizare de anul acesta..poate cineva care a dat anul trecut si stie ca acopera toata materia.mii de multumiri :*

  88. Maria Pacurar says:

    Buna,am tot citit postarile voastre si sunt in ceata totala.e f greu pt cineva care o incepe de la 0 sa intelega.Eu am term liceul pedagogic-specializare bibliotecar apoi facultatatea de psihologie specializare psihologie gen.Am profesat in alt domeniu 5 ani si acum st rupta de tot. As vrea sa pot profesa ca educator/bibliotecar/psiholog.Ma intereseaza ce trebuie sa fac? de la primii pasi.multumesc frumos, Maria

    • subiectexam says:

      Cat de curand trebuie sa apara metodologia. O descarci si o citesti cap coada, pentru ca acolo ai toate informatiile necesare: calendar, acte necesare pentru dosar.
      Apoi, cand apare centralizatorul pentru 2013 il descarci si in functie de facultatea si specializarea care ai terminat-o vezi ce obiecte poti preda. Descarci programa (bibliografia este acolo), cauti cartile pe la biblioteca sau pe net si te apuci de invatat.

  89. MIHAELA says:

    Am vazut ca in 2012,la titularizare s-a dat doar din didactica. Stie cineva in anul 2013 se va proceda la fel? Daca da,atunci as vrea sa stiu si eu exact care este programa pentru anul acesta la religie ortodoxa.

  90. loredana says:

    buna as dori programa pentru prescolari pe 2013 am cautato si nu o gasesc

  91. LUMINITA says:

    as dori cine ma poate ajuta cu subiectele rezolvate de la definitivat pentru EDUCATORI
    VA MULTUMESC MULT

  92. ionela says:

    Buna ziua! as dori si eu rezolvarea subiectelor limba romana titularizare 2012?Va multumesc

  93. ionela says:

    as dori subiectele limba romana titularizare rezolvate de anul trecut!!!…

  94. iulianhan says:

    Buna ziua. am vazut ca ati postat de mai multe ori programa pentri examenul de titularizare la disciplina religie-ortodoxa, va rog sa imi spuneti care e programa si pentru definitivat. va multumesc.

Lasă un răspuns

