Teoria si metodica educatiei fizice si sportului

Cartea intitulata “Teoria si metodica educatiei fizice si sportului” de Gheorghe Carstea, pentru examenul de definitivat si pentru examenul de gradul II o puteti descarca de aici:

Teoria si metodica educatiei fizice si sportului

This entry was posted in definitivat, Suplinire, Titularizare and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Teoria si metodica educatiei fizice si sportului

  1. Radivoiu says:

    Doresc materialele in vederea pregatiri pentru titularizare 2013 la educatie fizica si sport

  2. oprean octavian-ioan says:

    Buna seara!
    V-as ruga frumos, daca se poate, sa-mi trimiteti si mie materialele pentru titularizare la educatie fizica pe adresa de e-mail : octavianoprean56@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

  3. oprean octavian-ioan says:

    Va multumesc frumos!
    O noapte linistita!

  4. gabi says:

    materialele pentru titularizare la educatie fizica pe adresa de e-mail……gaby_jatca@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

  5. Marinescu Daniela says:

    va rog frumos sa-mi trimiteti materiale(metodici,culegeri de ex fizice) pentru titularizare pe adresa danamarinescu_70@yahoo.com.multumesc frumos!

  6. Marinescu Daniela says:

    pentru educatie fizica si sport

  7. Vladoi Roland says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe mail r0lly_85@yahoo.com. va multumesc.

  8. ovidiu says:

    as vrea si eu materiale pt titularizare educatie fizica si sport 20013,la email salaruo@yahoo.com.multumesc!

  9. mirey says:

    as vrea si eu materialele pentru titularizare la educ. fizica , la email mirela.preda07@yahoo.com
    va multumesc!

  10. tatiana says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe mail sabareanu_tatiana@yahoo.com. va multumesc.

  11. prof. Florica T. says:

    Buna seara!
    V-as ruga frumos, daca se poate, sa-mi trimiteti si mie materialele pentru titularizare 2013 la educatie fizica, pe adresa de e-mail floryarad@yahoo.com. Va multumesc

  12. vyo says:

    multumesc celor care imi trimit si mie subiecte la ed.fz si sport….vyo83@yahoo.com

  13. Cosmin says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe mail lampard086@yahoo.com

  14. nelu says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe mail pop_ioan_nel68@yahoo.com

  15. nelu says:

    dupa pop este bara jos dupa ioan bara jos.Va multumesc!

  16. cristian says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe e- mail .model de subiecte de anul trecut .va rog dati-mi un raspuns

  17. cristian says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe e- mail .model de subiecte de anul trecut .va rog dati-mi un raspuns cristiano_cr16@yahoo.com

  18. ALINU says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2013 pe mail popescu.alinu@yahoo.com, va multumesc

  19. Emil says:

    subiectele rezolvate de la titularizarea din 2012 la efs le are cineva? as vrea si eu mult sa le vad, le vreau si eu pe iordach3emil@yahoo.com , va multumesc

  20. Emil says:

    deci nu are nimeni subiectele de anul trecut rezolvate?

  21. ifrim says:

    va rog sa-mi trimiteti materiale pt titularizare ed fizica si sport 2014 pe mail razvan2ifrim@yahoo.com, va multumesc!!!

Lasă un răspuns

